18 września 2016

KAZIMIERZ DOLNY

Między kolejnymi odcinkami Fear the Walking Dead (drugi sezon całkiem niezły) zapraszam Was na wycieczkę po pięknym i niezwykle urokliwym Kazimierzu. Wczoraj o świcie, bez większego planowania, odpaliliśmy nawigację, napełniliśmy bak  do pełna i ruszyliśmy w dwugodzinną trasę. Czas spędzony ze świetnymi ludźmi mija bardzo szybko, dlatego już po chwili jedliśmy pyszne śniadanie w jednej z knajp nieopodal rynku. Pierwszym punktem naszej wycieczki była Góra Trzech Krzyży, z której roztacza się niesamowity widok na panoramę miasta. Jedno słowo - WOW! Później odwiedziliśmy Wzgórze Zamkowe i basztę widokową. Pogoda dopisała do tego stopnia, że bez przebrania w lżejsze ubrania się nie obyło. Większość osób zwiedzająca Kazimierz nie zdaje sobie sprawy, że poza urokliwymi uliczkami, pięknym rynkiem i Wzgórzem Zamkowym, w jego okolicach kryją się niesamowite lessowe wąwozy. Kolejnym punktem naszej wycieczki był długi, naprawdę bardzo długi, spacer do wąwozu zwanego Korzeniowym Dołem. Wieczorem - zmęczeni, ale niezwykle zadowoleni z wycieczki wsiedliśmy w samochód i ruszyliśmy prosto do Warszawy. To był piękny dzień. Oby takich więcej!

5 komentarzy:

1. Haha :) U mnie na blogu też Kazimierz :p Uwielbiam to miasteczko. Jestem tam kilka razu w roku (mam rzut beretem z Lublina), ale nigdy mi się nie nudzi. Ma w sobie to coś, że wciąż zachwyca! Boskie zdjęcia - jak zawsze u Ciebie. Nie można oderwać wzroku. Super!!! Pozdrawiam ;)

OdpowiedzUsuń
  2. kazimierz jest pięlny! byłam nie raz;)

3. Piękne widoki! Jesienne wypady też mogą być urokliwe :D My postanowiliśmy stworzyć listę najlepszych aquaparków w Polsce, do których można się udać na weekendową wyprawę, zapraszamy -> https://lavel.pl/top-5-najlepsze-aquaparki-w-polsce/

Pozdrawiamy,
    Lavel.pl

OdpowiedzUsuń
  4. Latem było tam bardzo tłoczno, ale widoki przecudne.
    Wasze zdjęcia perfekcyjne...

KOKORINOO dziękuje i pozdrawia !